Dilos01 kızım içinde aynı şekilde bu kutuların küçüklerine mayaliyirum eksiyince baktım bitmedi ayran yapıyorum eminim taş gibi olur herkes bı kaç saat sonra dolaba koyuyormus ama ben gündüz mayaladiysam akşama kadar akşam mayaladiysam sabaha kadar bekletiyorum o battaniyenin içinde daha güzel tutuyor