Dilos01 aslında koyun sütü daha güzel olur der hep kaynanam kuzum ama iyimi sıcak olması acaba.. ben şöyle yapıyorum. Sütü ilittim mayama bir cimick tuz bir cimick şeker kattım iyice karıştırdım sutumle. Bunları ayrı kapta yapıyorum. Sonra iyice sarıyorum battaniye ve 3 tane filan kazakla bide sey altı kalın olması gerekiyormus öyle yapmıştım. Daha sonra 5 saat geçince açtım ağzını 15 dakika . Dolaba koydum. 3 gün sonra taş mübarek