adelheid muayene edeceği zaman bezini degistir demiyor mu dr? Biz her defasında bezimizi degistiriyoruz muayene olurken 😂
Benim kızım 2960 gr 49 cm doğdu 4. Ay kontrolümüzde 5850 gr çıktı boyunu dr 57.5 ölçtü saglikocagi 67.5 ölçtü. Sabah kendim battaniyeyi kalemle işaretleyerek ölçtüm 63 cm çıktı ( bence benim ki doğru 😂😂) dr gelisimine iyi diyor. Ben geceleri dahil 2 - 3 saatte bir emzirmeye devam ediyorum