Bremenmizikacilari Bebeğim 3.5 aylık şu an 6250 g boyu 62 cm 3500 doğmuştu. Bana çok az geliyor. Lütfen benim bebeğim 3 aylıkken 9 kiloydu ama her bebek farklıdır diye üstü kapalı övünecekler yorum yapmasın. Samimi insanlar gelsin
sevgiduruu Bremenmizikacilari benim oğlumda 4 aylık oldu bugun 7 kg olmuş banada az geldi canım ama sağlığı yerindeyse sıkıntı yok bence
Cherryblossom Bremenmizikacilari gayet iyi bence tam olmasi gereken aralıklarda. Doğum kilosu da cok iyi bence hic evham yapmayın. Saglıgı iyiyse az cok farketmez ben öyle dusunuyorum sahsen. 🌺
Minik_SerCem Bremenmizikacilari Kızım 3 kilo doğdu Doğumdan sonra kilosu gerilemedi her ay 1 kilo aldı son iki ayda 500 er gram aldı yani şimdi 6 kilo boyuda 65 😊senin bebeğininki de gayet normal kafana takıp canını sıkma
DeletedMom2893 Bremenmizikacilari gayet iyi kilosu az değil başka bebeklerle de karşılaştırma yapmayın her bebeğin doğum kilosu farklıdır.
Asyaasya sevgiduruu bizmkide bugün 4 aylık oldu 7 kg herkez gayet iyi diyo tam ideal kuzu ne fazla ne eksik takma bende hep az az diyodum
Melegim_mmm sevgiduruu slm cnn,benim kızımda 4 aylık oldu bana gelişimiyle ilgilide yazarmisin,neler yapıyor mesela,kahkaha arıyor mu,goz temasınız nasıl,bi zahmet yazarsan çok sevinirim,surekli ses çıkarıyordu,adını söyleyince dönüp bakiyormu
Aslmra80 sevgiduruu 4 aylıkken 6 buçuk kiloydu şuan 4 ay 16 günlük henüz bilmiyorum bence kilosu gayet iyi zaten önemli olan kilo değil sağlığı canım
CilekRecelim Benim kızı 4040 doğdu 4 ay 10 günlükken 7700 3 ayla 4 ay arasında 420 gram aldı az geldi doktorum çocuğumun doğarken önce doğduğu için gelişiminin iyi olduğunu sorun olmadığını söyledi canım
Gamzosgamzos Bence kilosu gayet iyi benkm kızım 2.825 gram dogmustu 13 ay 9 gunluguz bugun kontrolumuz vardi 9 kilo 50 gram cikti ve doktorumuz normal oldugunu soyledi
Anneyim48 benim bebegim 5 aylik 6600 gram doktorumuz gayet guzel dedi gelisimi hareketlide masallah sagligi yerinde olsun gerisi bos gercekten ama ana yurwgi iste insan endiseleniyor
Kuzummm Anneyim48 benimki de aynı sizinkiyle 3 kilo doğmuştu ben de zayıf diye cok kafama takıyorum ek gıdaya falan gectım yediriyorum ama cok hareketli fazla kilo almıyor inşallah sağlığı yerinde olsun tabi de insan istiyor kucagı doldursun 😊
Kahvedelisi Bremenmizikacilari canım 4 ayda biraz az alıyorlar galiba biz 2900 doğduk ilk iki ay güzel kilo aldı 3. Ay 600gr 4. Ay 500 gr aldı 6600 dü 4 aylık kilosu doktor 7kg olsa daha iyiydi ama gelişimi iyi sıkıntı yok dedi öbür ay kilo alımına bakalım dedi 5. Ay kontrolünde 7300 cıktı doktor iyi sıkıntı yok dedi. Aksine şuanda doktorlar asırı kilolu bebeklerde sorun arıyorlar hic kafanı takma sen
Canevlatlarim54 Bremenmizikacilari kızım 3350grm doğdu 2aylikken 2 ay aşısında 6200grmdi 4 ay aşısında ise 7500 dendi bende anlamadım az mi çok mu kafam karışık 🤔
Nesliimm Canevlatlarim54 anne sütü alıyorsa kilo çok denmez. Maşallah denir. Ama mama alıyorsa belki fazla içiyordur.
GozdeY Bremenmizikacilari 4 aylık bebek 9 kilo olması persentil tablosunun çok üzerinde değil mi onlarda bir anormallik olmasın? Ben ve söylenen değer ortalama içerisinde
MotherQueen GozdeY anne sütü alıyorsa hiç bir problem yok canım. Ama şu kilo işi sıktı artık beni kilolu olsa çok kilolu zayıf olsa çok zayıf gına geldi bana 🌸
Nesliimm Bremenmizikacilari 48 cm 3240 doğdu oğlum. Yanlış değilsem 6400 falandı 3 ay bitince. 4. Ayda 700 gr aldı. 5. Ayda 500 gr aldı. 6. Ayda 400 gr aldı. Yarın 7 ayı bitiyor 8550 kilosu. Boyu da 71 cm. Kız ve erkek bebek farkeder bir de. Kilo alımları düşüyor zamanla.
Mommy0609 Bremenmizikacilari bence gayet iyi boyu kilosu neden sıkıntı yaptın ki canım evet 4.aydan sonra az alacaklar daha çok boyları uzayacak ama ek gıda dönemi var emzirme veya mamayla devam da ederse alır kilo bence canını sıkma 🌸
Bremenmizikacilari Mommy0609 ebe her seferinde gayet iyi diyor ama mama vermym diye mi diyor. Bana az geliyor sürekli ağlıyor anlamadım 😒
Merve234555 Bremenmizikacilari wla benin oglumda sizin bebek gibi emmeyi birwkti mama da yemiyo zorls ustune bide reflusu war 😭😭😭 cok uzuluyorm😭😭
Ezgiersoy Merve234555 benim oğlum da emmeyi bıraktı 3 aylıkken mama veriyorum ben de.. çok üzücü bir durum seni çok iyi anlıyorum. Ama benim sütum kesildi ondan kaynaklı oldu. Sma kullanıyorum mama da. Eğer reflü varsa mama miktarını baya azalt. Daha sık ver genelde bu yöntem işe yarar. Kusma sayısı baya azalır. 😊
Eslembaby-Cennetmomy Bremenmizikacilari kaç cm doğdu canım gelişim ölçütlerinde kilo tek başına değerlendirilmiyor boyu da önemli
Bremenmizikacilari Eslembaby-Cennetmomy 50 cm doğdu. Şu an 62 cm. Persentil ölçüleri 50/75 arası ama ben sıkıntı yaptım kendime
Sibelzerya Bremenmizikacilari gayet normal aslında zaten ayda 500 gram bile alsa normal kabul edilşyor benim de 3750 doğmuştu 5 gün önce 4 aylık oldu ve 7000 di gayet iyi dedi doktor
Bremenmizikacilari Sibelzerya ya işte benim de her ay 900 g aldı şimdiye kadar ama sürekli huysuz acaba açlıktan mı diyorum. Gündüz uykusu da yok. Doktor da huyu öyledir diyor ama bu ay az alacak gibi geldi bana
Mommy0609 Bremenmizikacilari atak dönemindedir ondan ağlıyodur belki canım gerekiyosa gerçekten ebe ver derdi yada doktoru 6 ayda olup o kiloda olan bebekler biliyorum sen üzme kendini bezlerini takip et olmazsa verirsin mama 😊
Baal Bremenmizikacilari bu yüzdenmi bu postu açtınız?bir de bebeğinin kilosu fazla olan anneler yazmasın demişsinizde sizin bebeğinizde kilolu.Ebe iyi diyorsa neyini dert ediyorsunuz anlamadım,oğlum 7300 3aylık şu an ve doktor bana mamaya başlamamı söyledi bence şükredin 900 gr almış benimki gibi çok azda alabilirdi