serifetasbas açıkçası bizim kız 3.5-4 aylık civarı dönmeye başladı. Yüzüstü yatırılan bebekler bence biraz daha sırt kasları güçlenmiş oluyor. Şu anda 5 ay 20 günlük yatırdığımız anda fırıldak gibi dönmeye başlar. Kafasını da hiç titretmeden destekli oturttuğumuzda dimdik tutabiliyor. Açıkçası zararından çok faydasını gördük biz. Mesela bebeğin anne sütü veya mama ile beslenmesi arasındaki fark da ani bebek ölüm oranına etki etmekte. Anne sütü ile beslenen bebeklerde ani bebek ölüm oranları daha düşük. Tabi ki bilimsel gerçekleri de gözardı edemeyiz. Ama canlı bir bebekse bebeğiniz, düz ve etrafında bişey olmayan bir zeminde yatırıyorsanız. Korkulduğu kadar ciddi bir risk taşıdığını düşünmüyorum. Ki eskiden de doktorlar tam tersi yüzüstü yatırmayı tavsiye ederlermiş. Bizim de günler geçmeyecekmiş gibi geliyordu. Her şey geçiyor merak etmeyin ve zamanla bebeğinizle hayat hem daha keyifli hem de daha kolay oluyor. Eski günleri hatırladıkça hep ne kadar zorlandığım geliyor aklıma. Önünüzdeki zamanın hep daha iyiye gideceğini düşünüp moral bulabilirsiniz 🥰