Bende çiçek sepetinden oğluma oturma yaşattığı ıstemıstım 3 ay önce geldı defolu ürün gerı gonderdım ustelık kargo parasını da ben verdım sonra kargo sırketı ürünümü kaybetmiş sonra dedıker belkı gelmıstır depımuzdadır çok ürün var bulamayız sızınkını kargo numaranızı soyleyın bende kaybettim o kargo kağıdını gıdemedım de kargo sırketıne soyledım sız gorebılırsınız kargo sırketının kodunu veya bulabılırler ıstrseler yok bulamayız bılmemne ne paramın ıadesını alabıldım nede gonderdıgım ürün gerı geldı nefret ettım hem surat kargodan hem cıcek sepetınden param haram zıkkım olsun