Eşim doğum günüm için çiçek sepetinden ahşap çikolata kutusu almış. 3 4 gün önce geldi ve kutunun birkaç yerine kırıklar vardı. Aradı şikayette bulundu. Tamam dediler telafi için aynısını tekrar göndereceğiz. Bugün geldi ve bu sefer gelen paramparça 😳 şok olduk. Telafi için gönderdikleri bile kırık. Başına böyle birşey gelen var mı? Bize mi denk geldi.