kardelencicegim ahkalbimm bende sleepy kullandım kızım ıcın lastik izi oturmstu bacaklarna ben hep büyük alıyordum yıne düzelmedi başka beze gectık
ahkalbimm GeceMavisi bebeğinize maşallah diyeyim önce 🧿 benimkinin bacakları da tombul değil çok fazla ama fena iz oldu 5 numarada olmuyor şu an o da büyük diye içim rahat etmiyor acaba gelişimi için kötü mü diye
ahkalbimm Nltka yok hiç sızdırma olmuyor ama mesela bez katlanıyor ya bezin bi tarafı kupkuru kalıyor 😂😂
ahkalbimm Symskr son olarak onu da denerim yoksa bez değişikliği olacak sanırım illa ki rahatsız ediyordur diye düşünüyorum
ahkalbimm ledeyna06 diğer marka bezler mi sıkı geldi bende hafta hafta büyütüyorum resmen bez numarasını 🤦♀️
ledeyna06 ahkalbimm Ya ne kullansam evet sıkar gibiydi birde çok pişik yapıyordu benim kızımı hala pişik ama bir türlü geçmedi ya😔
Rum ahkalbimm bende aynı durumdayım bacaklari çok kötü oldu birde gecmeyen pisigimiz var… 6 aylık kızım var 4 numara kullnıyorum büyük olmasna rağmen yapiyo. Ve kakayi direk sirtindan cikariuo butun kıyafetleri kakali oldu cikmiyo da bezi degistrmye karar verdim. Evy baby de karar kıldım bkalom sipariş vericem o nasıl olcak.
ahkalbimm Rum ya işte ben onun için 5 aldım bunda yok şükür ama işte büyüdükçe bu da iz yaparsa falan demeye başladım muhtemelen bende bez değişikliğine gidicem
Selinayebren Benim oğlum da 5 aylık sleepy ’nin 3+ sini kullanıyoruz biz, bizim bezde sıkıyor paket bitince 4 e gecicez. Buyuk kullandığınız için kaka falan dışarıya taşmıyor mu oraları sıkmasa zaten kakalar cisler dışarıya çıkmaz mı
ahkalbimm Selinayebren yok taşma veya sızıntı olayını hiç yaşamadım sarıyor bez yani sleepy den memnunum pişik yapmadı iz konusu dışında o yüzden pek değiştirmeye de kıyamıyorum
MasalMomy ahkalbimm sleepy nin kalını biraz küçük diğer bezlere göre. 5 ay kullandım bende ama çok sert ve bir çişte bile balon gibi oluyor. Bozdu biraz kalitesini. Ben minies e geçtim kızım 7 aylık 8 kilo hiç sıkmıyor. İz yapmazsa daha iyi tabi bebekte o kadar rahat hareket eder. Ne çok bol olmalı nede lastikler oturmalı bence bu konuda herkesin fikirleri göreceli tabi
ahkalbimm MasalMomy kesinlikle kızarıklıklar fazla can acıtır ve şu an hareket açısından keşif zamanı o yüzden engel olsun istemiyorum büyük o yüzden kullanıyorum
1prensAnnesii ahkalbimm benim bebegim 10 kilo sleepy 5 numara kullanıyoruz aslında +4 sizin icin uygun 5 çok büyük gelmiyor mu
ahkalbimm 1prensAnnesii büyüklük uzunluğu büyük zaten çişini yapınca çoğu yer kuru kalıyor 🤦♀️ ama kızarıklık canını yakıyordur diye düşünüyorum ve hareketlerini kısar diye de korkuyorum o yüzden büyük numaraya geçtik
Rum ahkalbimm sizde de kaka taşması oluyor mu Bende mi sorun acaba diyorum. Nasıl baglarsm bagliyim bazen kaka tasyo. 2. Ve 3 numarası berbattı 4 yine o kadar yapmiyo bende sasrdim valla
aysenur_58 ahkalbimm kızım 5 ay 16 günlük 7500 kiloydu 1 ay önce tartildiginda 4 numara kullanıyordum ama şu 1 haftadır 4 küçük geliyor 4+ kullaniyorum
1prensAnnesii ahkalbimm bezi sıkmamaya dikkat ederseniz bende o kizarlik oluşmaz yani bizde oluşmuyor bilemedim