Kızlar benim oğlum 4 aylık 6.800 gram ama gelin görün ki bi türlü bez numarasını ayarlayamadık şu an sleepy 5 numara kullanıyorum diğerleri çok fena bacaklarını sıkıyordu kıpkırmızı oluyordu resmen sizler kaç numara kullanıyorsunuz? Başına gelen var mı?