mylife_efem Egemen2701 banada öyle dendi ama hemşire kızdı ve recetesinde de 2.5 ml 1 yaş altına yazıyor hemşiresi aradım zararlı dedi
mylife_efem Egemen2701 bi sor istersen ben 2 gün verdim hala da pişman çocuğu zorlandım için diye smdi 1 tatlı kaşığı icritiyorum sorunsuz iciyor
Egemen2701 mylife_efem evet evet acıklama yapılmadı 5 ml verilmeliymiş o kadarını içer bi şekilde aradım şimdi bi doktoru içindeki ölçeğe bakma sen dedi 5 ml dir dedi haftaya cuma gidicez zaten kontrole
Kalimbanne Egemen2701 bizim Dr şringayka vermemizi önerdi ben oğlumu koluma yatırıyorum öyle veriyorum yalnız onun ölçeği çok değil mi 12 aylık oğlum 7,5 ml içiyor
Egemen2701 Kalimbanne evet açıklama yapılmamıştı telefonla bi doktorla görüştüm içindeki ölçeğe bakma sen bi ölçek 5 ml olarak geçer dedi ben de sırıngayla veriyorum gerçi yutmuyor hep cıkarıyor ama 😞