Hifanuur acı olmadıysa veriyorum 6 aylık oldugundan beri yumurtanında güzel pişmesi lazım diye biliyorum ama 1 yaş sonrası rafadan olarak yiyebilceğini okudum bir cocuk dr u paylaşımında…bn tereyağında peynirle karıstırırak pişiriyorum oğlum peynir yemediği için öyle yemesini sağlıyorum