Evlatkokusu34 Biz 3 aydır sleppy kullanıyoruz hiç sorun yaşamadım evet sızma oldu onun sebebide çocuk altını uzun süre açmayınca sızdırıyor bende o dereceye getirmiyorum yani erken açıyorum iz kısmına gelince bağlarken bacak kısımları içte kalmayacak yoksa o iz yapar alıştım ben saniyelik değiştiriyorum sorun yaşamadım hem uygun hem sağlıklı temiz bir ürün ıslak mendilerinide bezide toplu aylık alıyorum 🙂
Glsm_tk Evlatkokusu34 ben de uzun tutmuyorum ki canım 8.30 da değiştiriyorum 12.30 da tekrar değiştiriyorum o zaman bile çıkmış oluyo
Evlatkokusu34 Glsm_tk ben galiba pinpirikliğim bebiş ne zaman uyansa rutin süt ver alt değiş günde 8 bez rahat değişiyoruz 😂
S_ezel Glsm_tk Aynı sorun bende de oldu, özellikle gece sürekli emdiği için dolup taşıyordu, sonra bim in bezinden kullandığımın 1 numara büyüğünü alınca hiç taşmadı ondan sonra, önceden e bebek in baby me bezini kullanıyodum
Glsm_tk Yardımcı olan herkese teşekkür ederim sleepy gece bezini aldım külot bez olarak ve artık uykusu bölünmeyen bebeğimle huzurla uyuyoruz 🤩