Glsm_tk canım bütün bezleri denemiş biri olarak sleepy gerçekten çok kötü lastik izi ve sızıntı yapıyor ve açınca kokusu kötü kesinlikle Prima aktif Bebek tavsiye ederim primayi karaliyolar ama kesinlikle bence en iyisi Prima sleepy yanından bile geçemez