YeldaKuzey yani evet genek olarak göbek kalmaz ama bunun için doğum sonrası korse ce ya sıkı şeyler giymek gerekir. Ben korse yerine hep göğüs altına kadar gelen beli sıkı taytlar giydim. Birde yapısal birşey bu mesela bende sayılı çatlak var karnımın altında 2 bir tarafta 2 bir tarafta derim esnek olduğu için çokta çatlamadım o yüzden çabuk toparlandı. Çok çatlaklı bir göbek malesef sporsuz toparlanmaz çünkü zaten deri açılmıştır ve yayılmıştır. Birde kiminin işte yapısal acılan genişleyen deri toparlanamıyo hemen. Bu süreçte krem , bölgesel spor çok önemli.