Ben cok çektim göğüs uçlarım yarıldı kanadı kabuk bağladı hic emziremedim emzirirken kollarım kasılıyoru acıdan her şeyi denedi hic fayda gormedim ne kremler ne bitkisell yollar denedm en sonunda lansinoh diye bi krem tavsiyesi aldim araştırdın çoğu kişi iyi geldiğini söyledi fiyatı biraz pahalı ama sadece o iyi geldi tavsiye ederim