Bahargzd canım benim cok kötüydü hatta kopucak gibi olmuştu kızım kaç kere kan kustu bu sekile falan kusarsa korkma bana en iyi gelen lansinoh oldu biraz pahalı ama yıkama vs derdin olmuyor emzirmeden önce sürüp öyle emziriyosun bebeğe zararı falan yok deneyebilirsin daha kötü olmadan cok cabuk geciriyor zaten