Busraata aşıdan korkmanıza gerek yok bence hafif ateş oluyor calpol verirsiniz eğer devam ederse yarım fitil verirsiniz ben öyle yapmıştım geceyi rahat geçirmiştik çok şükür, sünneti kesinlikle ertelemeyin büyüdükçe daha da zor oluyor diye duydum ben 2 günlük yaptırmıştım iyi ki diyorum yaptırmışım