Oglum 4aylik ayın 9da aşısı var zor biraz atlaması diyorlar sünnetinide cok geciktirmek istemiyorum aşidan öncemi yaptırsam sonrami hangisi daha mantıklı olur çok mu acı çektirmiş olurum sünneti ertelemelimiyim,yani demek istediğim ayın4ünde sünnet yaptırsam 9da aşı ya da tam tersi of kafam çok karışık aydınlatın beni 🤦♀️😑