ryhnz hayır ben o dönem çok araştırdım no touch zaten korneası ince olanlar diğerine uygun olmayanlar için öneriliyor yaşı daha ileri olan hastalarda kornea inceldiği için 40 ve üzeri yaş için daha uygun. Bidaha da göze müdahale edemiyorlar doktorunuzla da görüşün isterseniz ben 2 doktorla görüştüm ikisi de no touch olma dediği için diğerini oldum