Merhaba hanımlar , gözlerimde miyop var ve dereceleri çok yüksek 7 numara . Lens kullanıyorum ama anne olduktan sonra zorlanmaya başladım gece uyanmalarinda , sabah kalkınca . İşin içinde bakıma muhtaç bir bebek olunca bu gozlrrle herşey zor oluyor .lazer ameliyatı olmak istiyorum ama prosedüru nedir bilmiyorum emzirirken olur mu , uygun fiyata nerden yaptırabilirim , çok uzun bir ameliyat mı , sonrasında normal hayata hemen dönebilir miyim . Aranızda yakın zaman da bu ameliyatı olan varsa yardımlarınızı bekliyorum 🤲