Ogullarinaasikanne Sibell777 kuzum diyorum ya sağlık ocakları cok ilgilenmiyor doktora gitmekte fayda var 🥰
Zsnbr Sibell777 33+4 te doğdu prematüre doğdu canm dün kontrole götürdük 2 ay 4 günlük 52 cm. Doktor ddi yeni doğmuş bi bebek boyunda 😂minnak kızım diye seviyorum 😂