Kuzum evet az boyu. Ne yap biliyormusun bir doktora daha göster için rahat eder . Kilo 5 civarı boy da 60 küsürlerde olması gerekiyor . Doğum boyuda kötü degıl bence . Bazı bebekler minyon doğar . Dediğim gibi az geldi sanki bana da . Kızım 2 aylıkken 5.800 boyuda 60 suan 5 aylık 8.300 67cm . Muhakkak doktora göster . Gelişememisin altında baska nedenler olabilir . Senin iyiliğin için diyorum