@Keremcanannesi bizim bebegimizde 3 ay 16 gunluk. Dun gece asiri huzursuzdu aglama krizine girdi normalde kendi kendine uyuyan bi bebektir. Yatirdigimiz anda ciglik cigliga agliyordu. Ates olmadi hic. Sonunda ayagimzsa sallayarak ve netten bebek sakinlestirici sesler acarak uyuttum. Su saate kadar hic uyanmadi 4 saattw bir uykusunda emzirdim. Atak donemi sanirim. Umarim bi sorunlari yoktur.