Keremcanannesi Kizlar iyi geceler 3 ay 16 günlük oğlum var. bu 2 gündur asiri degisti ya sürekli mizmiz uyumuo durmyo cogu zaman memede almiyo surekli agliyo atesi de cikip cikip iniyo gözlerini ovuo kipkirmzi ediyo. Yasayan nedenini bile akil versin nolur ya
Elactus Keremcanannesi ateşlenmesi için bence bir doktora götür canım evet atak dönemi bizimkide huy değiştirdi ama diş için daha çok erken gibi geldi bana
Hasfa Keremcanannesi atak dönemi veya sendrom diyor doktorlar düzeni kendileri kuruyor bu aylarda 🤦♀️ memede ısrarcı olma demişti doktor acıkınca yer kendi demişti 🤷♀️🌸
Nefesim-21 Keremcanannesi benimki de 3 ay 12 günlük ama bende bitik haldeyim uyusa bile kendini uyandırıyor tekrar 😓 sürekli sallıyorum ama bana mısın demiyor 🙄atak mıdır nedir bitsin artıkkkk
Annefasulyesi Keremcanannesi 1 gün büyüksünüz bizden. Yemin ederim 1 haftadır anamdan emdiğim süt burnumdan geldi. Gündüz uyumuyor ayakta sallıyorum tek gözü hala uyumamaya direniyor. Daha çok emmek istiyor ama memedeyken kıyametleri kopartıyor. Hayır bi de dövmüşüz gibi sinirlenip gözyaşı döküyor. Tükendim 🤦🏼♀️
Nefesim-21 Angels1324 nasıl geçecekler derin uykuya biri bişey desin. Toparlanıp kayınvalideme gitmek istiyorum su saatte.. o bi şekilde uyutuyo. Ben mi yapamıyorum
sseecc_ Aynı sorunu bizde yaşadık memeyi reddetme ateş idrar yolu enfeksiyonu çıktı bi doktora götürmen daha faydalı olur
Alparslan0101 Keremcanannesi kulağı ağrıyor olabilir. Veya pişik olmuş olabilir bi yeri. Kulağının dış kısmını hafif ovuştur elini kulağına yüzüne vs getiriyor veya ıkınıyor mu yada kendini kasıyor mu bak eger öyle ise ağrıyor dur su vs kaçmış dir. Gazı vardır yada kurutma makinasni kısacık bir süreliğine onu sıcağın rahatlatıcı etkisi ile susturmayi dene hafif hafif uzaktan uzaktan yap yanmasın bide çocuk bunca şeyin üzerine.. Benim aklıma gelen bunlar 🤷
Keremcanannesi Alparslan0101 hepsini tek tek denedim ki bi tek pişiği var onunda kremi var onu kullaniyoruz yeni degilki baska bisy ama bilmiyorum
Sara1709 Keremcanannesi olsun Google atak hesaplama yazin ve hesaplayin o size soyle atak donemindemisiniz diye
Elactus Keremcanannesi canım 4. Ay atağıda bu şekilde meme reddi uykuda bianda ağlama oluyor belki atağa giriştir bizim öyle olmuştu hala atak dönemindeyiz hafifledi ama ateş sadece diştir diyip geçme bence bizimkide 4.5 aylık hala ataktayız aynı zamanda dişte geliyor henüz ateş yok çok geçmiş olsun
Hasfa Keremcanannesi 1 2 haftaya geçiyo ben o dönemde çanta tutuşu şeklinde emzirdim en azından karnı doyuyordu