Deletedmom345 Kaynatsam dediğin doğru olabilir belki ama kaynatmıyorum amaç en küçük ocakta en kısık ayarda kaynamadan ısıyla kemiğin iliği ve minerallerine ulaşmak ki bende yapmadan her yerden araştırdım. 18-24 saat arası pişiriyorum. Önemli nokta şu ki kemik suyundaki kolajen yapının bozulmaması için asla fokur fokur kaynama yapılmamalı. Ayrıca ne kadar uzun pişerse o kadar yararlı bir kemik suyunuz olur, asla erkenden pişti sanıp altını kapatmayın ki ilk yaptığımda ben 8 saat sonra kapattım hiçbir sonuç alamadım boş su gibiydi. Sen linkini bul paylaş ki dediğim gibi kaynatmak zararlı olabilir belki ama en kısık ocakta en küçükte bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum yinede araştırmayı okumayı severim bul paylaş bizde bilinçlenelim. Herşey miniklerimiz için. 😌