ggzmkrcc Ben şu şekilde yapıyorum. İlk olarak yıkayıp bi saat soğuk suda bekletiyorum. Sonra süzüyorum, tencereye koyup soğan, sarımsak, havuç ve defne yaprağı ekliyorum. Tencereyi komple su ile dolduruyorum ve 24 saat kısık ateşte kaynatıyorum. Soğuduktan sonra da karton bardaklara koyup buzluğa kaldırıyorum.