Semilay zeytinyağı kullanmamalısınız “asidik olması ve icindeki oleik asit bulunması sebebiyle deri bütünlügünü bozup mantar kolonizasyonunu arttırmaktadır” instagramda ali fuat serpen hocadan alıntıladım canım. Önermiyor doktorlar zeytinyagını bunun yerine bebek yaglarını kullanabilirsin ben de banyodan yarım saat 45dk önce bebek yagını hafif ısıtıp sürdüm kafasına hafifce masaj yaparak sonra konak taragıyla taradım sonra biraz daha sürüp yine masaj yaptım yine biraz bekleyip tekrar taradım böyle bir kac kere yaparak 45dk falan beklettim sonra banyo yaptırdım böyle iki kerede gecti.herkes ben kullandım bişey olmadı diyor ama sizin bebeginizde de olmicak diye bişey yok