pamuksekerinannesii Busegokce Valla canım ben hiç bilmiyorum normali nedir ama seninde normaldir herhalde ya
Busegokce pamuksekerinannesii Doktorumuz anormal bir durum söylemedi. Hatta gece beslenmeyi kes dedi. Şaka bir yana sağlıkları yerinde olsun da🙏🏻
Svcnvebebegi pamuksekerinannesii canım benim bebegim de 3125 gram doğdu. Sadece anne sütü alıyor. 4 aylıkken 6.800 gramdi. Bence bebeğinizin kilosu gayet iyi yani maşallah.
pamuksekerinannesii Svcnvebebegi çok teşekkür ederim güzel motive edici yorumlarınız için içim rahatladı gerçekten 💝🥰
Svcnvebebegi pamuksekerinannesii her bebeğin gelişimi farklıdır kuzum. Sende mama verirsen iki katı kilo alır tabiki. Önemli olan kemiklerinin gelişmesi. Ayrıca isterse bebeğin 8 kilo olsun şuan. Yine de kilolu durmaz. Çünkü anne sütü obez yapmaz 💞
pamuksekerinannesii Happies evet sadece anne sütü alıyor mama düşünmüyorum aksi bir durum olmadığı sürece
Mavismila pamuksekerinannesii canım 1 ay da bir bebek 600 gram alıyorsa normaldir yani 10 günde 150 gram almış biraz daha sık besle sadece
Fuathulya Svcnvebebegi benim kızım beni 1 ay emdi sütüm kesildi mama kullanıyoruz ama kilo alımı yok gayet normal ilerliyor bence bebekten bebeğe değişir mama şişirir diyorlardı hiçte şişirmedi
pamuksekerinannesii Svcnvebebegi mama hic düşünmedim çocuklar sadece şişiriyor dediler mecburu kullanan anneler hariç yanlis buluyorum mama verilmesini annenin sütü gelmez göğüs ucu yoktur çocuk memeyi almaz bunlar istisna onun harici anne sütü verilmeli bence
Fuathulya pamuksekerinannesii o zaman ben oturup ağlayayım 🤣 benim kızım 6 ay 3 günlük 6.600 gram bebekten bebeğe değişir kilo yeterki sağlığı yerinde olsun
pamuksekerinannesii Fuathulya tabiki sağlık canım ama ister istemez moral bozuluyor yetemiyormuyum korkusundan
kbrmeva pamuksekerinannesii canım her çocuk.farkli ol luyor bide genle alakalı mesela benim kızım babasına çekmiş kemikli yapılı bir kızım var gören büyük zannediyor mesela ben minyonum düşün 23 yaşındaydım 36 kiloydum evlendim de iyle kilo aldım mesela kızım bana cekseydi zayıf cılız bişe olacaktı mesela kızım şuan zayıfladı iki gündür yemek yemiyor dış çıkarıyor ama sorun etmiyorum sizde takılmayın maşallah sağlıklı olsunda
Svcnvebebegi Fuathulya anlatmak istediğim de bu zaten. Her bebek kendine göre özeldir. Kimisi zayıf kimisi kilolu. Önemli olan sağlıklı olmaları 🎈
xrtalafx pamuksekerinannesii Önemli olan sağlığı canım öylr düşün zayıf olsa kilolu olsa ne olucak burdaki anneler bebeklerini karşıkastırmaya metaklı yada bebeği kıloluyda üstünden hava atmaya eşleştirmeyi seviyolar maşallah sen saglıgına odaklan bebeginin 🙏
pamuksekerinannesii xrtalafx ordaki kilo şeylerini gördüm allah allah dedim bizde anormallik var heralde dedim 2,5 3 aylik 6,5 7 kilo yazilinca tabiki öncelik sağlık 🤗
Mavismila pamuksekerinannesii yeteriz geldiğini düşünüyorsan bak hipo mama var al günde 3 defa veya 4 defa sabah öğle akşam gece 60 Cc yap ver için rahat olsun benim de sütüm az ben de kızma mama da veriyorum memede veriyorum dünyanın sonu değilki
afraninannesii pamuksekerinannesii kızım 5 aylık 6800😁 önemli olan sağlıklı olması. Bazı bebekler iştahsız oluyor benim kızım da onlardan biri🙄 üzülmeye gerek yok aylık 500 gram alıyorsa doyuyordur
Prenses_annesi22 pamuksekerinannesii bende 40 kiloydum kndımı bıldm bılelı 60 la doguma grdm suan 45-48 arasıyım 🤣🙈
kbrmeva pamuksekerinannesii https://imgyukle.com/i/Hmi3GP bu eski halim https://imgyukle.com/i/Hmi4L6 şimdiki halim