Bebeğinizin kilosu gayet normal, kilo bir sağlık ölçütü değil ki. Sadece anne sütü alıyorsa zaten çok fazla kilo almıyor genelde. Benim kızım da ilk 2 ay kilo artışı çok iyiydi sonra azaldı ama doktorumuz bunun çok normal olduğunu söylüyor. Mama takviyesine de gerek yok önemli olan sağlıklı olması kendinizi üzmeyin