minnostospik Mamimomm ay maşallah darısı benim minnakim başına heyecanlanıyor insan söylemeleri çok güzel bi duygudur ❤
Mamimomm minnostospik cok guzel oluyor tabi o anni dedikce insan eriyip bitiyor insllh sizde en kisa zamanda duyarsnz 🙏🤗
yaseminligunler minnostospik çıglıklar normalmi 7 ay 9 günlüğüz bizdede aynı da ba ba ba yok henüz memeeme mamamam var
minnostospik yaseminligunler seslerini keşfettikleri için normal 4 aylık olduğu günden beri çığlıklar icindeyiz her bebek farklı zamanı gelince söyler 🌸