Egelim Cheerfulmom bebelac gold kullanıyordum, son aldığım paket berbat kokuyordu tiksindim aptamil’e geçtik ve farkettim ki bebeğim aptamil ile daha uzun süre uyuyor, sabah 5 te uyanan bebek 7-8 arası uyanıyor artık. Daha doyurucu yani.
Nisameselesi Merveges biz 5 aylık olacaz üç saatte bir 90 içer anca nasıl düzene sokarım arttırabilirim bilen yardımcı olsun lütfen
Merveges Nisameselesi sadece mama ile mı besleniyor canım eğer mama ile besleniyorsada yani bunu doktorun daha iyi bilir belki dönüyordur yani yanlış bilgi vermek ıstemem ama kilo alımı ayına göre iyiyse sorun değildir belki de
YasemiNYagmur1 Nisameselesi gündüz 4 saatte 1 veriyorum 5 ölçek yapıyorum. Gece de aynı. Ek gıda verdiğim de oluyor ama ağırlıklı olarak mama çünkü daha yeni geçtim ek gıdaya
ikizminikler Azsekerlikahve öyle ama babacığı dayanamadı içirmem bunu dedi vazgeçtik bana kalsa denerdim ama şu sarı kapak mevzu şüpheye düşürdü aradık bizde sarı kapak sıkıntı evet dediler ürünlerinin arkasında bile değiller zaten piyasadAn kalkıyor.gri kapakta fiyat olarak hipple aynı bizde bi daha değişmedik şuan memnunuz
xrtalafx Cheerfulmom Yooo hayır aynı içeriği dışı değişti her mama mükemmel diye bişey yok ama anneyiz veriyoruz deneyerek görğyoruz size ıyı gelmeyen bana ıyı gele bılr lutfen milletın her dedıgıne bakmayın önce doktorunuz sonra bebegınuz belırler ne ıcecegını🙏
MugeAtlas Cheerfulmom bizde de tam tersi hipp kullanıyorum en başından beri tok tutuyor hatta daha rahat uyuyor. Aptamil çok şişirip kilo yapmıştı🤷♀️
Azsekerlikahve ikizminikler ben önce sarı kapak kullandım. Şuan gri kapak kullanıyorum fiyatı aynı değişmedi.
Tubina Cheerfulmom bikaç farklı mamadan sonra(en son kullandığım hipp di) aptamile geçtim. Daha cok sevdi kızım
DamlaTa Cheerfulmom canım hipp bizi de doyurmadı. Bebelac gold öneririm. 6 ay kullandım cok memnun kaldım. Su an stoklarda 2 numara bulamadığım için aptamile geçtim. 1 numara bulunuyor.
DamlaTa Cheerfulmom ayrıca canım sma da kullandım 800 gr. Ek gıdada bike kabız olmayan cocuk kabız oldu cok sancılı bir süreçti. Lifli olan mama tercih etmeni öneririm
Sznnn Cheerfulmom ben hippten similac’a geçtim. Çok memnunum. Özellikle kabızlıga birebir. Kızım 8 aylık bu arada ve sadece mamayla besleniyor.
Cheerfulmom Sznnn şimdi hipp aldım bundan sonra ki pakette similac alıcam bende bakalım inşallah sever ve yarar