Kızlar hip kullanıyorum ama bebegimi doğurmadığını farkettim bir anda deli gibi ağlıyor bebeğim normalde anne sütü sagıp veriyorum ozaman sıkıntı yok ama nezaman mama versem çok açmış gibi ağlıyor anne sütü verince susuyor. Ben bu şekilde olduğunu söyleyen annelerle karşılaştım mamamı değiştirmek istiyorum tavsiyesi olan varmı ?