Minasu Sltn01 ben nasıl kilo aldırabilirim bebeğimi mama da veriyorum meme de ama daha 5 kilo olmadık 🥲🥲
Seyma60 Minasu peki mamayı verdikten sonra sizi de emiyo mu emmeyi bırakır diyolar ya bende o yüzden mama konusunda biraz tereddütlüyüm
Sltn01 Minasu canım ben anne sütü veriyorım sadece ama ben kuruyemiş falan yiyorım sende sütünde yağ yapacak şeyler ye bide mama demek kş yaramıyor bebeğine başka mama dene canım değiştir
Mommy0609 Minasu 2850 doğmuştu 5750ydi 2.ayında sadece anne sütü ilk doğduğu bir hafta sma mama kullandık sütüm gelmediği için o kadar 😌
Minasu Mommy0609 maşallah biz de 2800 du kilomuz ama 5 kilo Bile olmadık su an bebelac kullanıyoruz , fakat geçenler de bebelac stok yok diye smaya geçiş yapmak istedık comfort almışız optıpro alıcağımıza siz optıpro mu kullandınız mama olarak ?😊
Minasu Seyma60 canım mama verdıkten sonra bazen sütüm olmuyor meme vermiyorum bazen de verdiğim zaman mızmızlanıyor bazen alıyor çok değişiyor o durum çocuktan çocuğa da değişir :)
Mommy0609 Minasu sma kilo aldırma konusunda iyiymiş öyle duymuştum kullananlardan biz optipro almıştık açmadıysanız aldığınız yerde değiştirirler belki 😊
Ozgekarakuzu Minasu şuan 2 ay 22 günlüğüz 2. Ay aşısını vurulduğunda 5.900 dü şuan 6 yı geçmişizdir 🤗