Leyla-atahan Minasu besın alerjımız vardı kılo az aldı 2800 doğdu sımdılıj besın alerjısı gectı inşallah hemen toplar mama da verıyorum hipp dıye mama
Minasu Leyla-atahan biz de 3000doğduk sarilık oldu 2800 düştük yavaş kilo alıyoruz 5 kilo yokuz siz her memeden sonra mama mi veriyorsunuz ?
Minasu Minnakimmmm sadece anne sütü mü alıyor mama kullanıyor mu kullanıyorsa hangi mamayı veriyorsunuz 🥰
Minnakimmmm Minasu anne sütü sadce . İlk ay sürekli emdi iki kilo aldı . İkinci ay meme reddi yaşadık . 800 Gr aldı. İki ay 14 günlük olduk . 14 gundurde hiç almamış . Niye böyle oldu anlamıyorum🤷
Sibelocak Minasu bizde de gazı var ama çok aşırı yok çıkarıyoruz babası çok yardımcı oluyor Allah razı olsun 🙏