Birkizannesi0731 Mom106 keki iyice soğutman lazım canım belki öyle çıkar ben yağladığım unladığım halde zor çıkarıyorum
_ADA_ Mom106 kek kalıbını margarin ya da tereyağ ile yağlayın. Bi kaşık unu kalıbın her yerine bulaştırın fazlalığı dökün. Kek yaparken ilk 50 dakika fırının kapağını açmayın. Kekin ilk sıcaklığı gidince ters çevirin hop çıkar ☺️