Mom106 canım ben yağlasam da çıkmıuor ama iyice soğumasını bekledim geçen yaptığımda.hatta balkona koydum.sonra kenardan bütün keki çok hafif bıçakla döndüre döndüre gevşettim çıktı.tabağa koymak için ters çevirdiğimde bi iki sert vurdum kalıba bi de.