tosbikannesiii tavuğu haşlıyorum
sonra tencereye şehriye koyup kavuruyorum , sonra tavukları tiltip su ekliyorum içerisine ıspanağı küçük küçük maydanozdan daha küçük şekilde doğrayıp içine atıyorum tekrar kaynayınca kenarda hazırladığım un ve yumurta karışımının içine ekliyorum yavaş yavaş açıyorum sonra bir yandan döküp bir yandan karıştırıyorum :) zaten sıcak suyla açınca asla ama asla kesilmiyor , sen dilediklerini çıkarabilirsin içinden