Perisi turansmom canım ben doktordan geldim. Doktorumuz belirtilerin olduğunu söyledi. Çıkarabilir dedi
turansmom Perisi aa çok geçmiş olsun umarım ağrısız acısız geçer 🙏 Bizde diş yok ama diğer anlattığın belirtilerin hepsi var umarım erken çıkar ben işe başlamadan, teşekkür ederim unutmayıp bilgilendirdiğin için❤