Bebeğiniz atak haftasında olabilir, bende öyle zannedip mama vermiştim, bebek göğsümde sinirleniyordu kafasını geri çekiyor sonra tekrar aliyodu falan. Makine ile sagdigimda sut çıkıyordu ama iste dediğim gibi sinirle emiyordu ve nerdeyse saatte 1 emmek istiyordu. Meğer atak haftasindanmis. Hala atak haftalarında aynı durumu yaşıyorum o yüzden mama vermiyorum artık dilini çözdüm. Ha sütunuz azda olabilir ama bu dediğimi de düşünün diye yazmak istedim.