Aynı şeyleri biz de yaşadık. Oğlum şuan 4 ay 11 günlük. Uykuya direniyordu oyun oynamak istiyordu. Biraz daha oyalayıp, sıkılmasını bekliyodum. Gece 2.30 - 3 de anca uyuyordu. Bir de bağıra bağıra ağlamayı öğrendi😳😀2 gündür düzeldi gibi 🤭 Etrafa olan merakından , keşfetmek istemesinden yatmak istemiyor. Kafayı kaldırmaya çalışıyor. Ben de ufak ufak oturtmaya başladım çok istekli çünkü. Umarım sizin bebeğiniz de düzelir zor gerçekten.