Uyuyan bebegım gıtmıs Yerıne uykuya dırenen bebek gelmıs. 3 ay 25 Gunluk olduk fakat uykuya dırenen,hıc bırseyden memnun kalmayan 5.dk gulup eglenen 6. Dk ağlayan bır bebek oldu genel anlamda cabuk sıkılan bır bebektı ama bu gecıcı mıdır yoksa huyumu bu sekılde gercekten bazen ne yapacagımı nasıl davranacagımı bılemıyorum Susturmak ıcın herseyı yapıyorum ama yok aglamaya yer arıyor.. hadı dıyorum bıraz uzatayım oyunlar oynayayım gulsun eglensın yok arkadas sırtı yere gelsın ıstemıyor.. Uykusuzluktan artık gozlerının altı kızarıyor ellerıyle gozunu avusturuyor yatırmaya calısıyorum dırenıyor ayaklarından destek alıp belını kaldırıyor aglıyor zorla bela yatırıyorum . Oh be yattı bı kahve yapayım dıyorum hooop gozlerını bırden pat dıye açıyor gunduz ve gece uykuları bu sekılde en fazla 20-30 dk. Ve de cok huysuz,cok salyalı 4. Cu ay atagımı ve kac gun suruyor bu atak arkadaşlar. Tavsıyelere açığım