busrasahinn Yagmurmert bize de tobrased bide netira yazdı netira yokmuş depolarda da kalmamış üretilmiyomus artık tears naturale 2 verdi eczacı onun yerine
GmzSnn busrasahinn sürekli temizle yumuşak ağız bezleriyle çay ile silerdim ben çayda doğal antibiyotik warmış doktorada sormuştm olabilir demişti sende dene göz kanalları açıldığında geçicektir akıntısıda
busrasahinn GmzSnn denicem onu da bugün çok şükür iyi yine damlalar hemen fayda etti şükür sadece yaşarıyo şuan gözü hiç olmazsa çapaklanması geçti hemen kaşıntısını da aldı rahatladı yavrum 🙏
busrasahinn Cuucum sağol canım size de rabbim şifa versin inşallah 🙏 iki tane damla verdi doktorumuz biri antibiyotik damla biri de suni gözyaşı dedi suni gözyaşını damlatip siliyorum sonra da antibiyotik olanı damlatiyorum
busrasahinn Balannesi geçecek gibi duruyor zaten çapaklanması geçti hemen kaşıntısını da aldı bı yaşarıyo şuan sadece inşallah çabuk geçer 💕😊
busrasahinn Nilly gerek kalmadı canım ama aklımda bundan sonra böyle bişey olursa ilk işim çayla silmek olacak mümkün olduğunca ilaç vermek istemiyorum teşekkürler 😊
Mom981 busrasahinn canım gözyaşı kanalı tıkalı olsa doğuştan olur sonradan olmaz . Benim kızımda var ordan biliyorum . Enfeksiyondur muhtemelen tobrosed damla yasa netira damla iyi gelecektir muhtemelen . Ama yine de doktora gitmende fayda var
busrasahinn Mom981 gittim canım enfeksiyon kapmış netira damla bide bı damla daha yazdı ama netira artık üretilmiyomus eş değer başka bir ilaç aldım
busrasahinn Mom981 arkadaşım eczanede çalışıyo doğru dedi var bu ara damlalarda sıkıntı şuanda üretilmiyomus
busrasahinn Emine50 2 tane damla vermişti canım ama inan hiç hatırlamıyorum adlarını oğlum artık 21 aylık