busrasahinn Mavimm Ezo5742 Buskat Incitanesi6835 Ezgi2727 Mrymrn Miniktavsan Ayazingo AygulSina Gizemm gzmemr Minikprensannesi Merrcimek Camdakicicek paramaedik Annesinin1tanesi Uygar Cuucum Balannesi Kızlar çok teşekkürler cevaplariniz için enfeksiyon kapmış iki tane damla verdi inşallah bir an önce iyileşir paşam 😍😔
busrasahinn AygulSina önemli değil canım sorun etmiyorum nazara geldi çünkü akiyodu birden komple kesildi sütüm
Gizemm busrasahinn bizde bugun ayni sebep ten dolayi doktorumuza gittik ve enfeksiyon kaptigini soyledi damla verdi 2 kere damlattik daha ama cok sukur gecmeye yakin bir hale geldi akma olmuyor artik mutlaka doktoruna goturun
busrasahinn Gizemm doktor kontrolüne daha var ayın 1 inde o yüzden sağlık ocağına götürcem sabah erkenden sağlık ocağı doktorumuz da iyi çok şükür güvenerek gidebiliyorum
busrasahinn Miniktavsan annemde ya üşüdü yada birinden bulaşmıştır dedi telefonda sordum ama işte görmediği için neden olduğunu söyleyemedi ama sanırım enfeksiyon hafiften şiş diğerine göre şuan ve akan su beyaz değil ne yazikki
Miniktavsan busrasahinn cok gecmiş olsun inşallah hemen geçer insan kıyamıyor en ufak bişey olmasın onlara 🙏🏻❤️
busrasahinn Camdakicicek Galiba salgından şişti gözü hafiften diğerine göre kızardı kiprik dipleri çapak ve sulanma var uyuyordu yavrum arada çok kaşınıyo sanırım ağlıyo elini gözüne götürüp
AygulSina busrasahinn ama uzulme gelmiyor diye mama vermekde kotu degil benimde basima gelse bende verirdim. Bazi insanlsr kotu goruyor bunu ama degil aslinda
busrasahinn AygulSina değil tabi bana emdikce gelir diyip durdular çocuğu aç mı bırakayım illa onu mu istiyorsunuz demiştim en son ama şimdi deseler he diyip geçiyorum 😊
Ezgi2727 busrasahinn benim kızım 15 günlükken olmuştu anne sütü damlatıp ara ara steril pamuk ılık suyla temizledim geçti uzun sürerse doktora götürmekte fayda var
Incitanesi6835 busrasahinn canim ya enfeksiyon kapmisdir yada goz damari tikanmisdir bizimkide oluyi 2 aylik masaj yap bebeklerde goz damar tikanikligi masajo yaz cikar goz pinarindan asagi dogru on kez parmagimi indirerek yapiyorm
busrasahinn Buskat bize de netira yazdı eczanede kalmamış depoyu aradı depolarda da yokmuş artık eşdeğer başka bir ilaç verdi onun yerine
Yagmurmert busrasahinn benim kıZımında önce sağ gözünde olmuştu. Sağlık ocağına götürmüştüm. Genagut diye bi damla bide teramycn verdi 2 güne geçti. Şimdide sol gözü olmaya başldı. Yaş alıyo çapaklaniyo kızariyo. Sabah aksam teramycn sürüyorum.
busrasahinn Yagmurmert bize de tobrased bide netira yazdı netira yokmuş depolarda da kalmamış üretilmiyomus artık tears naturale 2 verdi eczacı onun yerine