Keskeuyusam yoo alakasi yok. Uykuya daldıktan sonra yerine koyuyorum uyuyor. Uyanmıyor yani. Ama gündüzleri hafif uyuduğu için ve birazda açsa hemen uyanıyor. Emmek istiyor bende emziriyorum o şekilde tekrar uyuyor. Uykuya dalması için sadece destek veriyorum. Beni sadece su şekilde yoruyor benim belimde fıtık var uzun süre yada gunde bi kaç kez oturunca belim çok agriyor veya gece aniden uyandı ahlıyor uyuması lazim Ozamanda kalkıp sallıyorum. Ama bazende memede uyuyor her zaman sallamak için kalkmıyorum yani. Onun dışında sıkıntı yok yani bana ayakta sallamak sıkıntı vermiyor. Hatta kolayıma geliyor😊 ilk yorumu yazarken hatta sallıyordum o an, uyudu yerine koydum 😝