8ay 12.gun hic sallamadim yani aslında sallanma da bi alışkanlık ona seçenek olarak sunmazsak istemez diye dusundum simdiye kadar.koyuyorum besigine kendisi uyuyo,cok huzursa 1 2 sallıyorum beşiği o kadar. Simdiye kadar sallamamissin ne yapıyorsan devam et.ayakta sallamak bi de çok konforsuz geliyor.birakirsan uyanıyor birakmazsan sen de onunla kalıyorsun.Özetle alışkanlık haline getirmemek sanirim bence😊