Arasannesi Yenianne15 kotonun yetişkinler için olan da çocuklar için de tüm ürünleri yıkandıktan sonra düdük gibi kalıyo😅 bayadır almadım oyuzden.başka markada begendıgınız varsa bence baska seceneklere bakın derim
Juniorannesi Yenianne15 3aylık bebek için mont alma bence tulum daha iyi olur gibi benim fikrim tabi siz bilirsiniz
Yademveannesi Yenianne15 Bence kotondan almayın ürünleri kalitesiz geliyor bana. E bebekte çok güzel indirim var ☺️