annesinin_kizi Minik1anne benim eşim de pek sevmez ama benim yiyeceğim bir tatlı Bilmiyordum bu kadar civik olacağını teşekkür ederim 😘
Bsecill annesinin_kizi öncede ısıtılmış fırında 8 dk da pişiyor sufle ben öyle yapıyordum çok güzel oluyordu
annesinin_kizi Bsecill bende 8 dakka tuttum ama fırın farkı sanırım Bi 10 dakka durmadı lazım Teşekkür ederim canım 💞💞🥰
Deletedmom_26 annesinin_kizi fırın olanı denemedim ben sufle yazısını görünce kendi yaptığım gibi sandım ondan öyle yazdım neyse dene istersen 😊 afiyet olsun
mirayyy20-20 annesinin_kizi ben de bir kez birinin hikayesinde tarif gördüm yaptım harika oldu sonra yine yaptım berbat ötesi oldu beğendiğim şeyleri not etmeliyim neyini eksik fazla koyduysam artık. 2 kişilik tarif buldun mu peki
annesinin_kizi mirayyy20-20 buldum canım tarif ten 3 tane çıktı da ben malzemelerini yarısını yapıcam 2 çıkar o zaman
Mhtpgnby annesinin_kizi sufflenin içi dediğiniz gibi bıngıl bıngıl olur zaten yaptığım suffleyi paylaşayım sizinle paylaşırken de canım çekti 😋 https://hizliresim.com/XnmM8Z
annesinin_kizi Mhtpgnby çok güzel görünüyor ellerine sağlık Kalıbını nasıl çıkardın canım neyle yaptın güveçle mi
bossbabysmom Eddaliko hahahah 3 yumurta da kullanabilirsinz ve 3 4 kaşk orta sıcaklkta su oyle de olur ben genelde oyle yaparm ama size tam tarifi vereyim dedm
bossbabysmom Misirekmegii ama benm.bu dedigim 6 7 kisilk biz kalabalk bir aileyz ma aile birlikte yasiyoruz o yuzden bizs tam oluyor siz yarisni yapn 😁
bossbabysmom Minik1anne yok canm 3 paket 😁 biz maaile birlikte yasadigimz icin bol.bol yapiyorum siz yarisink yapn tam gelr 6 7 tane cikiyor size 3 tane cikicak
bossbabysmom Misirekmegii o zaman size yarisi tam gelecektir, cok lezzetli oluyor deneyin :) şimdiden afiyet olsn 😊