annesinin_kizi daha dün akşam yaptım bende 😊 arkadaşların dediği gibi akışkan olması gerekiyor fırında çok bekletirsen kek gibi katılaşıyor tarifi veriyorum sana sadece üç tane çıkıyor bu tarifle üçüncüyü esinle ortak yerseniz 🤗 biz öyle yapıyoruz … ve çok basit 3 yumurta+1 yumurtanın sarısı , yarım çay bardağı şeker , yarım çay bardağı un, 1 paket vanilya bu ucunu çırpıyorsun ayrı bir kapta benmari usulü 1 kalıp çikolata ve 2 .5 yemek kaşığı tereyağını erit karşımın içime dök karıştır … güvenc kabı kullanıyorum ben tereyagı sür yapışmasın ve un serp unun fazlasını al sonra karşımı dök kalıplara 15 dakika buzdolabının üst katında dinlendir 200 derece fırında 6-7 dk pişiriyorum ben benim fırın biraz hızlı pişiriyor çünkü onu sen ayarla içi cıvık olacak korkma sıcak sıcak yersiniz şimdiden afiyet olsun 😊🥰