HazelK Marjinal_Anne2 renkleri pembe beyaz gri yapcam (balonlar) kızıma beyaz üst gri etek kendime de beyaz elbise, gri fiyonk saçıma😊 ama elbise bulamadım daha eşimede beyaz gömlek onada belki gri pantolon😊😊
SweetPaw kivircik_annesi26 yesil Mickey mouse armalı kıyafetler de çok görüyorum. Pastayı süsleri kırmızı siyah beyaz hazırlayıp kıyafetine Mickey mouse rozeti tarzı birşey ekleyebilirsiniz.
K1996 kivircik_annesi26 Önceki hafta yapmıstım bende canım [url=https://hizliresim.com/zD80Pl][img]https://i.hizliresim.com/zD80Pl.jpg[/img][/url]
kivircik_annesi26 K1996harika olmuş bayıldım ya 😍 tamda istediğim bu internetten mi aldın canım balonları fAlan
taze_anne21 SweetPaw dediğim gibi balonlar pasta kıyafet zaten yaparım foto çekeriz ama öle organizasyon ayarlama düşünmüyorum benim de doğum günüm 20 Mart oğlumla birlikte kutlicaz☺️
SweetPaw taze_anne21 ne güzel denk gelmiş ☺️ organizasyon işleri sonraki senelere artık bende evde kendim hazırlayacagim herşeyi ☺️
iki_prens_annesi bir_pasa_annesi masallah bizimkide ole yiyo bnde onu merak ediyom buyugu yemez kucugu yer 🤔😆
SweetPaw Bitikmomi inşallah birde Mart doğum günü konseptleri diye bir post açar ne umduk ne oldu onları konuşuruz artık ☺️
bir_pasa_annesi iki_prens_annesi hahshs😁😁bİzdede 9 yasında yiyenim yemez bu yer babam der birini doyuramoyoz birine yediremiyoz der