kivircik_annesi26 1 yaşa az kaldı biz elbisemizi aldık siz neler yaptınız veya yapmayı düşünüyorsunuz doğum günü için 🎂🎈
SweetPaw kivircik_annesi26 Mickey mouse konseptli birşeyler hazırlayacağım kendim evde. Bende başlarim bir iki güne kıyafet vs. Hazirliklarina
Bitikmomi kivircik_annesi26 ay çok heyecanlı 🙈 7 Mart oğlumun doğum günü ama ben bişey almadım henüz 🙄
Mom04 kivircik_annesi26 Mart ı son gününden yakaladık 31 Mart ❣️ Aslında organizasyon tutmak istiyorum güzel 1 yaş yapmak için ama şu pandemi bir türlü bitmek bilmiyor doğum da zaten pandemiye denk geldi ☹️
Bitikmomi SweetPaw bende mickey düşünüyorum pastasını 🙈 ama büyük bir kutlama yapmıcam zaten ailelerde yakın değil nolur bilmiyorum 🤷♀️
SweetPaw Bitikmomi bizde 3kisi olacağız öyle kalabalık bir kutlama yapmayacagiz ama sırf fotoğraf çekimi için hazırlık yapacağım ☺️
iki_prens_annesi 10 mart ve sifir hazirlik resimli pasta uc bes kurabiye pogaca falan ve dort kisi biziz bu kadar olur lanet olasi virus 🙄
bir_pasa_annesi kivircik_annesi26 bizimkide 24 mart cnm İnternetten konsept baktık sipariş edecez ama karsrsızız daha kıyafet hazır değil
Diyannaa kivircik_annesi26 18 mart bizim prensesinde prensesler gibi dogum gunu hazirlamayi dusunuyorum bakalim 😍😍😍😍
taze_anne21 kivircik_annesi26 21 Mart biz de ama virüs nedeniyle kimseyi çağırmicaz muhtemelen o yüzden bişe yapmak gelmiyor içimden belki şekilli pasta kurabiye biraz balon süsleme fln kendi aramızda
SweetPaw taze_anne21 oğlum da 21 Mart ☺️ ben uğraşacağım kimse gelmeyecek olsa bile ona hatıra kalsın diye çok bişey anlamıyor zaten sırf fotoğraf çekimi için süsleme kıyafet vs ayarlayacagim
esmerayes kivircik_annesi26 8 mart 😊 bi konsept yapmayi duaunmuyorum ogluma gomlek pantolon papyon aldim bide ayni renklerde giyinicez o renlerde de balon zinciri yapicam susliycem hazirligimi bi gun onceden yaparim sanirim
HazelK kivircik_annesi26 24 mart bizimki. Balonları seçtim ne yapacaklarımı düşündüm yemek olarak🙈🙈 çok heyecanlıyım. Kızımın giyeceğini sipariş verdim sıra bende ama istediğimi bulamadım
taze_anne21 SweetPaw dediğim gibi balonlar pasta kıyafet zaten yaparım foto çekeriz ama öle organizasyon ayarlama düşünmüyorum benim de doğum günüm 20 Mart oğlumla birlikte kutlicaz☺️